Гарантії на послуги

Під час відвідування стоматолога багатьох пацієнтів цікавить питання гарантії, оскільки дуже часто доводиться стикатися з проблемою неякісного обслуговування та надання неякісних послуг. Надаючи гарантію на лікування чи протезування зубів, лікар захищає пацієнта від некваліфікованих спеціалістів та неякісного сервісу. Однак, не все залежить лише від лікаря та його дій. Наприклад, не завжди можна стовідсотково спрогнозувати результати ендодонтичного лікування. Оскільки, на кінцевий результат такого лікування впливає багато чинників, починаючи від анатомічних особливостей будови кореня зуба і закінчуючи реакцією організму на проведене лікування. Також непросто прогнозувати лікування молочних зубів, на здоров’я яких впливає харчування, спадковість, дотримання правил гігієни, рівень імунітету.

Не можна дати гарантію на одноразову послугу, коли в роті багато невирішених проблем і пацієнт свідомо не займається лікуванням. Наприклад, приходить на прийом і просить поставити пломбу на передній зуб, а в бокових відділах відсутня половина зубів. Як можна гарантувати, що пломба прослужить багато років, якщо передні зуби несуть навантаження за себе і за всіх відсутніх. Звичайно, гарантія на таку роботу буде мінімальна.

Однак, на більшість стоматологічних послуг надається гарантія. Починаючи від простої пломби і закінчуючи імплантацією зубів. Важливе значення для надання гарантії на лікування мають рівень здоров’я пацієнта, його ставлення до свого здоров’я і правильність виконання всіх рекомендацій лікаря, до яких належать щоденна чистка зубів двічі на день протягом трьох хвилин з використанням пасти, щітки, флосів і ополіскувачів – відвідування стоматолога один раз в три чи шість місяців в залежності від рекомендацій лікаря; – бережливе ставлення до зубів та зубних протезів (не можна гризти горіхи, відкривати пляшки, тощо); – виконання всіх рекомендацій лікаря по догляду за зубами та протезами, включаючи використання кап, інтердентальних йоршиків, систем зрошування і масажу ясен;правильно збалансоване харчування, включення в раціон продуктів, що містять кальцій, фосфор.

Гарантії в стоматологічній клініці ДЕНТА-Д встановлено на основі Положення про термін гарантії та термін служби на роботу при наданні стоматологічної допомоги. Положення розроблено відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров’я, Закону України Про захист прав споживачів, наказу МОЗ України № 305 від 21.11.2000 року Про затвердження критеріїв медико-економічної оцінки надання стоматологічної допомоги I, II, III рівнях (амбулаторна допомога, Наказу МОЗ України № 507 від 28.12.2002 року Про затвердження нормативів надання стоматологічної допомоги та показників якості медичної допомоги.

В кожному конкретному випадку лікар-стоматолог клініки ДЕНТА-Д в залежності від стану Ваших зубів та рівня здоров’я, може запропонувати гарантію на свою роботу на строк до 2 років. Конкретні гарантійні строки та строки служби на виконані стоматологічні роботи (послуги) для кожного пацієнта встановлюються лікарем в залежності від:

  • клінічної картини в порожнині рота;
  • наявності супутніх захворювань, які безпосередньо або побічно призводять до змін в зубах і навколишніх тканинах;
  • повноти виконання пацієнтом плану лікування, рекомендованого лікарем.

З урахуванням зазначених обставин в конкретному випадку гарантійні строки та строки служби можуть бути зменшені або збільшені в порівнянні з середніми. Гарантійний термін пломби в стоматологічній клініці ДЕНТА-Д встановлюється з дня завершення лікування зуба і встановлення пломби ( що фіксується в медичній карті) і становить 12 місяців. Термін служби встановлюється з дня завершення лікування зубів і становить 36 місяців.

Гарантійний період – це період, протягом якого у разі виявлення недоліків у виконаній роботі, пацієнт має право за своїм вибором вимагати:

  • безкоштовного усунення недоліків виконаної роботи;
  • відповідного зменшення ціни за виконану роботу;
  • повторного виконання частини роботи або роботи в цілому з матеріалу такої ж якості;
  • відшкодування понесених фінансових витрат з усунення недоліків виконаної роботи.

Недолік – це невідповідність наданої стоматологічної послуги обов’язковим вимогам медичних стандартів. Термін служби стоматологічних послуг стоматологічної клініки ДЕНТА-Д (виготовлені зубні протези, пломби і т. д.) розраховується з дня їх виготовлення і визначається періодом часу, протягом якого послуга придатна до використання. Протягом встановленого терміну служби стоматологічна клініка ДЕНТА-Д відповідає за суттєві недоліки, що виникли з її вини, як виконавця. Суттєвий недолік – це недолік, який робить неможливим користування результатом роботи відповідно до його цільового призначення або який не може бути усунутий, або на усунення якого потрібні великі витрати (наприклад, повний перелом протеза або випадання пломби).

Виконання гарантійного терміну збереження пломби після проведеного лікування забезпечується при:

  1. Дотриманні пацієнтом правил особистої гігієни порожнини рота.
  2. Гігієнічному індексі, що не перевищує 2.0 балів за Федоровим-Володкіною.
  3. Відсутності у пацієнта захворювань ендокринної системи, шлунково-кишкового траку, злоякісних новоутворень, променевих уражень, важких форм ураження психіки, хронічного алкоголізму, наркоманії, токсикоманії, множинного карієсу, запаленні слинних залоз, аномалії положення зубів, аномалії прикусу та деформациї щелеп.
  4. Відсутність патології вагітності.
  5. Показниках КПВ (карієс-пломба-видалені зуби) у віці 15-25 років – не більше 8, для 45 років і старше – 12,0. 6. Вміст фтору у воді в зоні проживання пацієнта у відсотках від 0,8 до 1,2 мг / л., рН слини пацієнта – не нижче 6,8.7. Відсутність впливу шкідливих речовин на виробництві.

Лікар стоматологічної клініки ДЕНТА-Д надає пацієнтові рекомендації щодо проведення необхідних заходів по догляду за станом порожнини рота (про періодичність профілактичних оглядів, проведення гігієнічних заходів, догляд за протезами, постійний догляд за імплантатами і т.д. відповідно до встановлених стандартів). У разі невиконання пацієнтом зазначених вимог, пацієнт позбавляється права скаржитися на недоліки (дефекти) в роботі, що виникли в результаті недотримання умов договору.

Гарантійний термін і термін служби користування зубними протезами.

Гарантійний термін служби користування зубними протезами, виготовленими в стоматологічній клініці ДЕНТА-Д встановлюється з дня завершення протезування та фіксації зубного протеза в порожнині рота (про що є запис у медичній амбулаторній карті) і становить 12 місяців. Термін служби зубного протеза встановлюється з дня завершення протезування та фіксації зубного протеза в порожнині рота і становить 36 місяців.

Дента-Д

Стоматологическая клиника Дента - Д создана для Вас, чтобы укрепить здоровье Ваших зубов и десен!

Top